Ma olen ok

Laiendades oma teadvust ja saades targemaks asjade toimimisviiside osas, leiame enam selgust, kuidas ületada oma piiranguid ning avarduda neis kohtades, kus me pole armastuse lainepikkusel. Ometi võib iseenda kasvu tagaajamine muutuda sõltuvuseks, jättes meid ilma rõõmust, kui trügime usinalt A-st B-sse, soovimatust siin-ja-praegust enam ihaldatud aegruumi.

Ning B pole mitte lõpp-punkt. Meie inimlik avardumine on piiritu ning kui meil ei õnnestu sõlmida rahu olemasolevaga, muutub meie edasipürgimine hullumeelseks surveks ja enesepiitsutamiseks, põhjusel, et me pole veel järgmisesse punkti jõudnud... Kas tuleb tuttav ette?

Kui jah, siis on paras aeg peatuda ja sügavalt hinge tõmmata. Jah, kõik on hästi. Sa juba OLED see, mille poole pürid. Sa oled juba valgustunud, juba kohale jõudnud ning vaatad lihtsalt tagasi oma teekonnale, kuidas kodu sinu juurde naases. Sul pole iial võimalik end üksolust lahutada.

Niisiis - sa oled ok. Juba praegu. Enamgi veel. Sa oled täiuslik ja täiesti võrratu! Siin ja nüüd. Kui loojajumal ja inimene. Kui need kaks koos. Kui üksainus. Me oleme siin taasavastamise rõõmu pärast ja oma kogemust nautimas. Ärgem siis kaotagem selle parimat osa - RÕÕMU. Mis algab ja lõpeb rahu sõlmimisega sellega, kes ja kus me oleme. Luba endal seda oma kehas tunnetada. Lõdvesta ja lasku sügavale kehasse. Sa oled suurepärases paigas oma järgmise sammu astumiseks.

Kui oled rahul sellega, kus asud, muutub rännak lõbusaks. Andes endale teadlikult loa - mina ise olemine on ok. See on suurim kingitus, mis me endale teha võime. Luba enesel see vastu võtta. See rahu ja armastus. Minult minule. Ma olen ok. Mina olen.

Comments

Liitu Seestpoolt väljapoole uudiskirjaga

* indicates required

Popular posts from this blog

KÕIK ON UUS

MA OLEN JUBA TÄIUSLIK - loeng Sisemise Tarkuse Festivalil