Minu inspiratsioonikunsti näitus Tallinna Õpetajate Majas 1.- 24. november 2013

Inna Inanna “JOYRIDE ehk PUHAS RÕÕM” 

Tere tulemast minu näitusele. Loodan, et koged siin põnevaid äratundmisi ja inspiratsioonihetki, sest olen loonud neid pilte ainuüksi helges meeleseisundis. Olen veendunud, et see on ainus, mis väljendusena jagamist või säilitamist väärib ning meid ülendab ja toidab. 

Kuigi olen lapsest saati teadnud, et värvid, lõhnad ja helid on minu jaoks käesoleva hetke täielkema tunnetamise võtmeteks, on maalimise juurde jõudmine võtnud aastakümneid mu seekordsest rännust. Kogemused ettevõtluse, majanduse, diplomaatia, tõlkimise, kirjastamise, tervendamise, koolituse ja hariduse vallas, rääkimata muidugi täiskohaga naiseks ja emaks olemisega ning nii Eestis kui väljaspool elamisega seotu – see kõik on õrnemal või karmimal moel lükanud mind avanema ajatule tõele minu sisimas. Olemusele, mis meid kõiki ühendab ja millel on rida nimesid – armastus, rõõm, vabadus, voolamine, kergus, valgus, inspiratsioon.

Õpin lubama endal aina enam seda olemust kehastada. Et seda aina uuesti väljendada ja kogeda. Nagu siin läbi nende värviliste piltide. Ja ka siinsamas müügil oleva 2014. aasta inspiratsioonikalendri. Läbi igapäevaste inimsuhete ja enesepeegelduste, olgu siis lähedastega või nendega, kel aitan enesejõustamistreenerina õppida leidma vastuseid iseenda seest.
 
Inna

 

Comments

Liitu Seestpoolt väljapoole uudiskirjaga

* indicates required

Popular posts from this blog

KÕIK ON UUS

MA OLEN JUBA TÄIUSLIK - loeng Sisemise Tarkuse Festivalil